Friday, March 9, 2007

Lake Tahoe



This was a wedding I shot in Lake Tahoe. My first time to shoot in the SNOW!!! Actually, I've only seen snow a few times.....but definately this was the coldest I've ever been. I love the sun. Nadya & Bryan are from Hawaii, but decided to have a party wedding in Lake Tahoe. Thanks to them for a memorable experience.

こちらはネバダ州の Lake Tahoe で撮影しました。初めて雪の降る中撮影しました。南国育ちの私にはとっても寒かったです。Nadya & Bryan には寒い中撮影させて頂いて感謝です。とても楽しいカップルでした。私の最も寒い撮影で、思い出に残りました。